|
Наша місія
Управлінські задачі
Як ми працюємо
Переваги використання консультантів перед роботою власних співробітників
Наші клієнти
Контакти
Наша місія: "Цілісний управлінський світогляд".
Консультування з питань управління давно визнане важливою службою, що допомагає власникам і керівникам аналізувати і вирішувати задачі, що стоять перед ними.
Управлінські задачі
Ми можемо допомогти Вам в таких напрямках як:
- Стратегічні задачі. Розробка місії. Методи визначення цілей і задач (їх оцінка). Системи стратегічних і робочих планів. Прогнозування (трендвотчинг).
- Маркетинг. Ринки: розміри, тенденції, власна доля, конкуренти, вивчення можливостей. База клієнтів : розмір і структура, головні клієнти, обслуговування клієнтів. Стратегія і тактика ціноутворення. Збут: канали поширення, організація, методи, надійність постачань, витрати. Реклама: значення, вартість, методи, вплив, виробництво. PR (зв'язки з громадськістю). Управління маркетингом: концепція і стратегія, штати, положення в структурі.
- Виробнича діяльність. Концепція управління. Штати (кількість співробітників, їх компетентність). Структурні підрозділи: кількість, місце розташування, спеціалізація, зв'язки. Організація виробництва. Контроль і підтримка : календарне планування, координація, облікові документи, оперативний контроль, можливості персоналу. Управління якістю.
- Управління персоналом. Політика. Планування. Структура персоналу: компетентність, майстерність, плинність кадрів, прогули. Комплектування і відбір (постійна, тимчасова, сезонна робота). Навчання і розвиток. Корпоративний університет. Структура кар'єри. Оплата праці і мотивація. Запобігання та усунення конфліктів.
- Управлінські системи і практична діяльність. Ключові менеджери (взаємини, відношення до змін, мотивація та інш.). Організаційна культура: структури організації, централізація і децентралізація, вертикальні і горизонтальні стосунки, традиції, стиль управління. Ухвалення рішень. Координація. Зв'язок. Комп'ютерні технології.
- Управління змінами. Опір змінам. Стратегії проведення змін.
Як ми працюємо
Найчастіше до нас звертаються, коли якась умова роботи підприємства визнається незадовільною і є необхідність її виправити. Наприклад, коли виникають труднощі у взаєминах ключових менеджерів, або коли надходять скарги від клієнтів на низьку якість обслуговування. Процес консультації, зазвичай, проходить наступні фази:
- діагноз;
- планування дій;
- впровадження;
- оцінка змін.
Проте, як показує досвід, нашими послугами користуються і організації, що успішно розвиваються. Наприклад, якщо організація бажає збільшити свою долю на ринку (проблема маркетингу). Чи, якщо є необхідність змінити структуру підприємства ефективнішу (практична діяльність, управління змінами). Або, якщо менеджмент заклопотаний розробкою нового товару або нових каналів його просування на ринку (проблема маркетингу).
Таким чином, усі завдання, що виникають перед нашими Клієнтами можна розділити на три види:
- завдання на виправлення;
- завдання на удосконалення;
- завдання на створення.
Переваги використання консультантів перед роботою власних співробітників
- Часто організація сама може впоратися зі своєю проблемою. Але кваліфікованих фахівців, які можуть це зробити, неможливо звільнити від іншої важливої роботи.
- Консультанти можуть допомогти по новому поглянути на проблеми організації завдяки неупередженому погляду з боку.
- Інтенсивна допомога на тимчасовій основі. Немає необхідності оплачувати висококваліфіковану працю, коли вона не потрібна.
- Консультанти мають знання західного менеджменту і практичний досвід вітчизняного.
Наші клієнти
- Союз промисловців і підприємців Іркутської області
- СОИКС-банк
- Страхова компанія «Колымская»
- Російсько-венесуельське підприємство «СибИнтер»
- Іркутська чаєрозважувальна фабрика
- Регіональна мережа аптек «Авиценна»
- ТОВ «СибЛак»
- Меблевий салон «Марат»
- ВАТ «Лисна» (издательская деятельность)
- та інші
|
|