|
Техника эффективной продажи
Продолжительность: 16 часов
Стоимость: 770 грн.
770 или 1170 грн. (зависит от объема: 8 или 16 часов). Скидка от количества участников: 4 чел. – 5%, 5 чел. – 10%, 6 чел. и более – 20%.
Минимальное количество участников: 3.
Целевая аудитория
Керівники відділів продажу, менеджери з продажу
Цель мероприятия
Впевнений, кваліфікований продаж товарів (послуг) – мета, якій підпорядкована робота тренінгу. Теоретичні знання і набуті практичні навички допоможуть учасникам створити комфорт і для продавців, і для покупців. Відмінною рисою семінару є широкий погляд на продаж товарів, маючий на увазі гармонічне вбудування техніки продажу в цілісний світогляд продавця.
Программа
- Самоаналіз: 1) Що я за людина? 2) Який я профессіонал?
- Вчимося спілкуватись ефективно: оцінка своїх навичок спілкування та їх поліпшення
- Практичне заняття 1. Визначення своїх сильних і слабких сторін спілкування
- Росповідь про товари, що я продаю. Підготовка презентації. Що повинна містити рекламна брошура товару. Позиціювання товару. Перевірка офісного приміщення
- Практичне заняття 2. Поліпшення розповіді про товар. Аналіз офісу
- Характеристики, котрі варто враховувати при продажу послуг (на відміну від товарів). Приклад створення нового продукту
- Практичне заняття 3. Урахування характеристик послуги при продажу
- 20 запитань для самоаналізу “Перед зустріччю з клієнтом”
- Практичне заняття 4. Вдосконалення підготовки до зустрічі з клієнтом
- Шість рецептів впевненої поведінки
- Практичне заняття 5. Генерація текстових блоків впевненої поведінки
- Тест 1: Чи вмію я вести переговори?
- Мої інструменти презентації: врахування клієнта, голос, емоції та відчуття, швидкість мови, паузи і таке інше
- Практичне заняття 6. «Заточка» моїх інструментів презентації
- Торгова зустріч: запізнення, перше враження, візитні картки, компліменти, Ваше повідомлення, якість та гідність продукту, різні місця зустрічі, сила незадоволення
- Практичне заняття 7. Аналіз вдалих і невдалих торгових зустрічей
- Торгова зустріч: запитання-відповіді
- Практичне заняття 8. Аналіз сильних та слабких сторін при формулюванні запитань та відповідей
- Торгова зустріч: переборювання заперечень, цінові заперечення
- Практичне заняття 9. Що допомагає переборювати заперечення?
- Торгова зустріч: підпис угоди
- Практичне заняття 10. Чи легко я переходжу до підпису угоди?
- Закінчення зустрічі, супровід клієнта
- Практичне заняття 11. Як варто супроводжувати клієнта
- Практичне заняття 12. Активне слухання – головна навичка спілкування
- Невербальне спілкування: жести, погляд, дотик, одяг, звички, місце зустрічі
- Практичне заняття 13. Контроль свого невербального спілкування
- Тактики торгового продажу: мистецтво розповідати; коли Вам слід сказати “ні”; про що не варто казати; розмовляємо на одній мові
- Практичне заняття 14. Чи варто мені поліпшити тактики торгового продажу?
- Тактики продажу: некоректний клієнт
- Практичне заняття 15. Робота з некоректним клієнтом
- Тактики продажу: продаж поза офісом (спорт, їжа, тощо)
- Практичне заняття 16. Перспективність продажу поза офісом
- Тактики продажу: гумор
- Практичне заняття 17. В якій мірі я володію гумором як інструментом?
Бизнес-тренер
Соловьенко Константин Николаевич
Дополнительная информация
Під час роботи проводяться ділові ігри, в тому числі, розроблені спеціально для цього тренінгу. В рамках ділових ігор та групових обговорень участники тренінгу зможуть запропонувати свої проблеми для пошуку рішень. Тренінг також передбачає консультування участників.
Робоча мова (по бажанню Замовника): українська, російська чи англійська.
Можливе місце проведення: Україна, СНД, світ.
|
|